niedziela, 23 kwietnia 2017

BLACK BODYSUIT.

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z moim CZWARTYM postem (wowowow). Tydzień temu byłam na sesji w studio Sopockiej Szkoły Fotografii. Fotografowała przezdolna Agata, natomiast stylizacją i makeupem zajęła się moja ukochana Ania Babińska. Była to chyba jedna z moich najlepszych sesji, jestem z niej baaardzooo zadowolona. Mam nadzieję, że chociaż trochę zainspirujecie się pomysłem Ani na włączenie body do codziennej stylizacji. <3







Które zdjęcie z sesji podoba Wam się najbardziej? <3



10 komentarzy:

  1. Wow, prześliczna sesja <3 marzy mi się taka profesjonalna sesja :)
    Zapraszam do mnie- konkurs; http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To body świetnie się prezentuje. Cała stylizacja wpasowuje się w mój gust. Mnie najbardziej podobają sie zdjęcia 3. i ostatnie.
    PS1 Gdzie dorwałas te body?
    PS2 Masz cudne długie włosy! 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne body, ale ja bym je połączyła z innymi spodniami :)

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Jesteś przepiękna, życzę powodzenia z blogiem i modelingiem! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja :) lubię body, ale bardzo rzadko w nich chodzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) przedostatnie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, a body świetnie się prezentuję. Muszę końcu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! przed ostatnie podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. IV. Widać Cię Całą. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń