wtorek, 25 kwietnia 2017

HAUL: ROSSMANN -49%

Jakiś czas temu przeczytałam post na jednym z blogów dotyczący tanich kosmetyków z Rossmana. Zainspirował mnie on do odwiedzenia drogerii i kupna praktycznie samych kosmetyków z Wibo oraz Lovely.  Początkowo nie miałam zamiaru kupić na promocji nic więcej niż świetny HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST firmy DermoFuture precision, jednak po przeczytaniu wyżej wspomnianego artykułu zmieniłam zdanie. Kupiłam łącznie 12 produktów, które mam zamiar przetestować i podzielić się z Wami moimi opiniami, a z racji, że jestem dość wymagająca pod kosmetycznym względem  możecie liczyć na szczere opinie. Postaram się przetestować te produkty do 28 kwietnia, żebyście w razie W mogły dokupić sobie jakieś nowo odkryte cudeńko! <3



HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST 
Jest to mój zdecydowany ulubieniec! Efekty, o jakich zapewnia nas producent to: 
- powiększenie i zwiększenie objętości ust
- nawilżenie ust
- wzmocnienie koloru ust.
Wszystkie efekty występują na moich ustach. Nie widzę wad w tym produkcie! Po kilku minutach od nałożenia czuję przyjemne mrowienie ust a także widzę wszystkie efekty! Może efekt powiększenia nie utrzymuję się bardzo długo ( u mnie do 30 min) ale krem jest w wygodnym aplikatorze dzięki któremu możemy nałożyć go w dowolnym miejscu i momencie. Jego cena po rabacie to ok 8 zł (cena regularna 15,99 zł).  Polecam Wam go z ręką na sercu <3




O reszcie moich zakupów napiszę w kolejnym poście. Wyrażę w nim też opinię na ich temat. Trzymajcie się ciepło i dajcie znać co ciekawego i godnego polecenia Wy kupiłyście na Rossmanowych wyprzedażach! <3

19 komentarzy:

  1. Mam ten korektor Lovely. U mjie sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą kredkę z Wibo i bardzo dobrze mi się spisywała :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny post o Rossmanie. To już powoli zaczyna być nudne. Jednak dla kobiety to pewnie radość, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak! nic tak w końcu nie poprawia nastroju jak zakupy :D

      Usuń
  4. Ja kupiłam pomadke k lips z lovely i bardzo ja polecam! Super się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się spotkałam z takim wypełniaczem ust... Ja polecam podkład z rimmel, biała nakrętka. Obecnie kupiłam z czerwoną, ciekawe jak się sprawdzi.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętasz może nazwę tego podkładu z białą nakrętką? :D

      Usuń
  6. rozświetlasz z lovely to chyba jeden z najbardziej rozchwytywanych produktów tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam rozświetlacz z Loveley. Bardzo go lubię a mascara z loveley ta żółta mnie uczuliła. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz z lovely jest cudowny ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te produkty, ja nie byłam na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten rozświetlacz, był bardzo dobry jednak mi się skończył.
    Ja nic nie kupiłam na tej promocji, a bardzo chciałam, no ale cóż.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzą produkty, bo żadnego z nich nie miałam :) co do wypełniacza, to się nie skuszę - szkoda kasy za tak krótkotrwały efekt...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, szkoda, że w tym haulu tylko tyle ^^ Ale czekamy na ten następny post! Ah... super, że produkt godny polecenia ;) Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie szalalam kupilam tylko tusz do rzęs i podklad 😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z tych produktów nie miałam ale bardzo ciekawy jest ten wypełniacz ust.

    klaudiakal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co kupiłaś mam tylko tę kredkę do brwi, jest całkiem fajna. Reszty nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziś kupiłam tylko 3 rzeczy w Rossku, podkład z Rimmela, tusz i super trwałą pomadkę z Max Factor (do teraz nie mogę domyć ręki ze swatchów:D) Ciekawa jestem tego wypełniacza ust. Co to za cudo...

    OdpowiedzUsuń