niedziela, 18 czerwca 2017

mom jeans + POLO

Cześć! Po długiej przerwie przychodzę do Was z nowym postem i nową stylizacją. Jest to outfit casualowy. Przede wszystkim cenię sobie wygodę, także nie spodziewajcie się wymyślnych połączeń. Lubię modę ale jestem zdania, że nie można ślepo za nią podążać. Jest sporo rzeczy które bardzo mi się podobają, ale nie pasują do mojego stylu bycia. Jestem zdania, że w źle dobranych ubraniach wyglądamy nienaturalnie. To tak, jakby punk ubrał się w hippisowskie ubrania. Trochę średnio.






koszulka Ralph - sh
mom jeans - C&A
pasek - H&M
okulary - aliexpress

Zdjęcia autorstwa Laury Drygalskiej.

Dajcie znać, co sądzicie o tkich zwykłych stylizacjach. :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia;) jak dla mnie każdy powinien się ubierać tak jak chce i jak mu jest wygodnie a nie podążać ślepo za modą bo czasami to wygląda tragicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia! Blog bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki styl!<3
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, 1 i 2 mega i super okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądasz :) Super okulary

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę fotografa ❤️ Koszulka cudo 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, szczególnie dwa pierwsze są mega cudowne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia i ciekawa koszulka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, chociaż dla mnie jedno z tym liściem można byłoby zamienić z jakimś innym, jednak to tylko moje drobne spostrzeżenie. Ogólnie połączenie do mnie przemawia, jednak gdybym ja miała tak się ubrać, łącznie z dodatkiem okularów, to pomyślałabym bardziej pod kątem czarnych oprawek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są świetne,a stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja fantastyczna, uwielbiam takie. Zdjęcia bardzo estetyczne, odpowiednie miejsce do sesji, wszystko na plus. :) Aż miło się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ;) masz bardzo oryginalną urode! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne, klimatyczne zdjęcia! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie proste outfity! Mom jeans to najwygodniejsze spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygoda przede wszystkim! Pierwsze zdjęcie niczym z bajki *.* Świetny zestaw

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń