niedziela, 24 maja 2015

WHITE ROOM


                 





 Nie jedna z nas marzy o pięknej, przytulnej, jasnej sypialni. Wśród fanek takiego prostego stylu jestem i ja. Mogłabym dniami i nocami siedzieć na tumblr i zachwycać się, a zarazem inspirować zdjęciami nienagannie urządzonych sypialni, co jest dla mnie jak najbardziej na czasie, ponieważ mam zamiar wyremontowć swoją ( chcę sama ją zaprojektować, żeby przebywanie w niej miało dla mnie jakieś znaczenie oprócz przyjemności przebywania). Tak więc, poniżej macie kilka zdjęć, które wyjątkowo mnie zainspirowały! xoxo







Nie wiem jak wy, ale ja jestem totalnie zauroczona panelami w stylu vintage i włochatymi, białymi lub jasno-szarymi dywanami <3 W białym pokoju obowiązkowo kwiaty, o ciemnozielonych liściach! 





                     














5 komentarzy:

  1. Hmm, post i inspiracje zdecydowanie bardziej by do mnie przemawiały, gdyby zdjęcia były poukładane ;) Estetyka jest bardzo ważna!
    A co do sypialni to jasne pomieszczenia są super!

    Pozdrawiam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, nie zauważyłam tego wcześniej :) mam nadzieję, że teraz wygląda lepiej! <3

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3 Dziękuję za miły komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :3 zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji u mnie na blogu, zapraszam
    www.dominikphotographer.blogspot.com

    przy okazji to śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fot IV , tajemnicza blondynka... to pewnie Ty... Piękne foto.

    OdpowiedzUsuń